ikibidikannesi çalışmaya devam edecekseniz 32de çalışabilir raporu almanız gerekiyor. En fazla 37ye kadar çalışabilirsiniz. 37+0da çalışamaz raporu alırsınız, doğuma kadar geçerlidir. Doğumda tekrar rapor veriyorlar.
İş yeriniz ödeme yapmıyor siz izindeyken, ptt ye yatıyor adınıza.