Ceren_301121 Kızlar 3 gün önce rota aşısı oldu oğlum ve ondan sonra aşırı ishali var başına gelen varmı ve çok kötü kokuyor günde 1 kere yapardı şimdi 5 6 oldu
yektasmom Ceren_301121 bize de olabilir demişti aşıyı yapan hemşire ama hiçbir etkisi olmadı. Olsa da normal olurdu bence. Bir de uyarmışlardı bizi bu aşı canlı ilk 24 saat bezini eldivenle alın diye.
melasya Ceren_301121 bu etki normal.drunuz solememismiydi.kotu kokuku ishal karin agrisi ani gaz sikismalari aglama olabiliyo 10 gun surmustu bizde
Ceren_301121 yektasmom bana hiçbişey demediler ama 3 gündür ishal ve sürekli kaka yapıyor hiç bu kadar olmazdı
Zerazehhra Ceren_301121 rota aşısı sonrasında yan etki olarak olabiliyor. Ama ishali 7 günü geçerse doktora gitmelisiniz. Maalesef bazı bebeklerin bağırsaklarına iyi gelmiyor ve aşı sonrası toparlaması zaman alıyor. Umarım öyle olmaz
Ceren_301121 Zerazehhra 2 gün daha kontrol edip götürecem canım bişeyde demedi ne doktorumuz ne sağlık ocağı anlamadım kötü koku ve ishal oldu yapınca hemen tekrar mama istiyor büyük ihtimalle karnı doymuyor diye düşünüyorum ishalden dolayı
Ceren_301121 melasya canım doktorum söylemedi sağlık ocagında yapıldı onlarda hiçbişey söylemedi bana
melasya Ceren_301121 bagirsaklari etkileyen asi oldugu icin direkt ishal ve bagirsak ile ilgili yan etkiler yapiyo.gecici merak etmeyin