Kafam almak bullak oldu her yerde zararlı yazıyor bazı yerler çinko d vitamini protein için iyi diyor boy uzatıyor ben anlamadım . Yani zararlı da komple zararlı mı yani hiç mi vermeyelim
Bence bir bardaktan fazlası zarar olabilir ama hiç yemeklere bile katmayacak kadar zararlı olamaz . Ben eşim annemler herkes süt içerek büyüdü eşim 190 boyunda kaynanam sadece sütle büyüttüm diyor . Peygamber efendimizin de süt için diye hadisi var .
💜Sizce hiç vermiyim mi ? Haftada bir iki kez çiğ sütü pastörize edip veriyorum gerisini yoğurt olarak yiyor