Normalde sigortalı çalışıyorum fakat iş servisi kaza yaptığı için nolur nolmaz denilerek rapor verildi fakat bugün bı fırında bayan tezgahtar arandığını gördüm sizce gitsem mi gitmesem mi günlük veriliyor para fakat annem sigorta sıkıntı yaratır diyor neden dediğini biliyorum ben çalışırsam çocuğa o bakicak sırf bakmamak için yapıyor siz olsaniz naparsiniz bana akıl verin çevremde fesat hain insan çok akıl vermek yerine herkes kendi çıkarını düşünüyor