Sebusebu Kızım 2 aylık. Bir kaç keredir uykusunda bi anda çığlık atmaya ağlamaya başlıyordur. Asla sakinleşmiyor ve uyanamıyor😢 gece terörü gibi ama daha cok küçük. Basına gelen var mı nedeni ne olabilir
SedaUmut171121 Sebusebu benimde oluyodu canım hemen sarılıyorum tamam annem ben burdayım felan diyodum küçük bebeklerde oluyo genelde melekler korkutuyo derler
Moonlightttt Sebusebu gaz sancısı giriyordur, veya atak haftasidir. Melek şeytan korkutmaz, kabus görmezler 🌸eskiler nedenini bilmedigi için bu şekilde soylerlwrmis
Zeynepalya_ve_annesi Sebusebu gece terörü yasiyorsunuz ruya ve gercek ayrımı yapamadiklari icin. Bunu yasiyorlar ara ara 2 yasa kadar oluyor bunlar
Tomrismom Beni kızımda uyanmaya yakın yapıyor onu ben kaldırıp emziriyorum. Yemek saati yaklaşıyor herhalde acıktı diye düşünüyordum :) gözlerini açmadan emiyor sonra uyumaya devam ettiği zamanlar da oluyor
Sebusebu Tomrismom ben de sarılıp memeye tutmaya calısıyorm ama cıglık atıyo memeyi bile alamıyo :( acıktı diye düşünüyorum ama uyanamaması korkutuyo beni sanki bi yeri acıyo gibi.. uyandıktan sonra da cok acıkmış gibi emiyor
Sebusebu SedaUmut171121 ah yavrum ya :( nasıl cıglık atıyo aglıyo bi de uyanamıyo.. kabus görüyo sanki inş gecici durumdur dün gece 2 kere oldu ondan önceki gecede aynı sekilde