Merhabalar, kızım 8 aylık ve malesef memede uyumaya alıştırdım. Yenidoğan döneminde benim de kolayima geldi ve bu şekilde uyuyor. Babasinda ananede de rahat uyuyor. Ama bana gelince meme istiyor. Bu durumu bitirenler nasıl yaptı ? 1 yaşındayken işe baslayacagim etkilenmesin istiyorum memede uyutmaya nasıl bırakırım ?