Minnakkbebekk Kızım 8 aylık ama ayakları hala ilk günkü gibi minnacık zaten kendisi de minyon tipli. Boyu kilosu baş çevresi gayet normal. Ama ayakları çok çok minnak🙊 sizce normal mi? Gelişimini etkiler mi bu durum?
Ervakts Minnakkbebekk bi fikrim yok ama bir arkadaşım vardı kendisi gayet standartlarda biriydi ama ayakları minicikti 😊
Nrgs Minnakkbebekk neden sorun olsun ki ben fiziksel gelişimle ayak boyutunun çok alakalı olduğunu düşünmüyorum. 1,70 boyundaki arkadaşımın ayak numarası 35 bazen çocuk reyonundan alıyor hatta onlar daha ucuz oluyor 😁
AtaVeAnnesii Minnakkbebekk Sanmam gelişimini etkilesin benim ayaklarımda minicik topuklida 35 giyiyrum bulamıyorum mesela😀
Skran Minnakkbebekk benim bebeğimde minyon mesela ayakları küçük yüzü küçük ama benden kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü bnde minyon bı insanim yüzüm falan küçüktür genetik olabilir Yanni