2 aydır regl olmaya başladım bi kaç gün öncesinde şiddetli karın krampları olmaya başladı nedendir bilen var mı acaba birde normalde akıntım beyazken şeffaf renge döndü daha önce hic bu kadar ağrı yaşamıyodum, kusura bakmayın bilen varsa bilgi verirse sevinirim. Hastaneye gitcem bu hafta ama sürekli top gibi şişlikler oluyo içi iltihaplı gibi sivilceden daha büyük bu nedir ya ?