Deletedmom_49 o zamanlarda inanın çok normal, oğlum aylarca ağzına birşey koymadı. Verdiğimi tükürdü ağladı sinirlendi, çok çok yıpratıcı çok iyi anlıyorum sizi. Ama biraz sabır şuan 15 aylık oğlum ciddi anlamda düzelme var ağzına yumurta koymayan çocuk her sabah omlet yiyor, akşam yemeklerinde oldukça iştahlı vs.. birde bu durum için doktorum bana porsiyonları azaltın öğünleri sıklaştır demişti. Yani 1-2 kaşık verin aradan biraz zaman geçsin yine 1-2 kaşık daha. eline meyve verin bol bol, sebze haşlayıp koyun önüne mutlaka ağzına götürecektir