neslihanyildiz kuzu sizinkisi artık açlık değil alışkanlık olmuş.Benim kızımda aynıydı, gece beslenmesini kestim.O gün bugündür uyanmıyor geceleri.siz en kötüsü 6 aylık olunca, bırakın gece beslenmesini,çünkü ilerleyen zamanlarda isterse yarım saatte bir bile emmek isteyecek geceleri