Kızlar benim oğlum evde çok ağlamıyor eskisi gibi fakat yenğ farkettik eşimle biz bir yere gidiyoruz oturmaya vs başka bir eve oğlum kesinlikle ne uyumak istiyor ne duruyor ağlıyor sürekli zor durduruyoruz 1 haftadır böyle acaba evimize mi alıştı diyoruz biz yoksa atak haftası falan mı bilemedik bide hafta sonu bi Sinop yapacaktık 2 günlük korkuyoruz ne yapacağımızı da bilemedik tavsiyesi olan yazsın lütfen