Essss Kızlar iyi günler kız kardeşim hamile kalmak istiyor, tsh değeri 12 çıkmış doktor kötü konuşmuş biraz bayağı morali bozulmuş bu süreci geçiren var mı acaba bu süreç sonucu hamile kalan ?
expelliarmus Essss düzenli ilacını kullansın düşer canım değeri. Dozunu ayarlar zaten doktoru. Korkulacak bi durum yok
Zhnce Essss benimde 17 çıkmıştı doktor değerler düzeltmeden hamile kalamazsın dedi Öbür ay tahlil verdim hamileydjm Değerlerim de hamileyken 4. Ayda normale dönmüştü düşün
Babyfacee Essss ilaçla kontrol altına alınır hiç endişe etmesin. Benim de gebelikte yükseldi buna rağmen ilaçla düştü doğuma kadar ilaç kullandım. Dereotu çok düzenliyor düzenli olarak çiğ dereotu tüketsin kardeşiniz. Geçmiş olsun🥰 (hemşireyim)
aylizinannesiii Essss benimde tsh yüksekti doktor takip edelim dedi hamile kaldim iki ay sonra degerlerimde düzelmişti
gurelA12 Essss doğuştan guatr hastasıyım şimdilerde haşimato ya çevirdi. Dğerrlerim 20 ye kadar çıkıyordu ona göre doz ayarlaması yapıyorum ilk çocuğum gayet sağlıklı doğdu şimdi ikinciye hamileyim