Laden teşekkür ederim PTT ile anlaşmaları var ya bunların ben ürünü 430 sattım alici 460 ödeme yaptı 30 tl kargo ödedi şuan da ben yurtici ile kargo yapsam ben veya karşı taraf ödeme yapcak mi acaba tekrardan karşı taraf boşuna kargo vermesin siz biliyormusunuz acaba