Her ay düzenli adet gören birisiyim . Adetim hic saşmadı bu zmana kadar . Bu ay adetim 4 . Gününde kesildi diger 4 gün kahve lekeler geldi . Kasık ağrım ve baş dönmelerim var . Sizce neden böyle olmuştur. 2 gün önce test yaptım negatif çıktı bugün ki yaptığım test de cok cok silik bir sekilde cizgi belirdi ama cok silikk . Sizce durum nedir ? Acile mi gitmeliyim . Randevu1 hafta sonraya veriyolar .