Reyhanasya Ek gıdaya geçtik ama kabız oldu kuru kayısı ve kuru erik ver dedi doktor sizler nasıl kullanıyorsunuz sudamı bekletiyorsunuZ bide saat kaç gibi versem daha etkili olur
midekoruyucu Reyhanasya ben haşlayıp ezip öyle veriyordum canım. Yaptığım her mamanın içine haşlanmış kayısı katıyordum mutlaka
Annesininkuzusu01 Reyhanasya Hipp’in 4. ay sonrası için erik püresi var tavsiye ederim kabızlığa çok iyi geliyor 👍🏻
GiybetReis Reyhanasya ben kuru kayısıyı haşlayıp ezip veriyorum. Haşladığım suyla yumuşatıyorum ezerken. Kabız olmasını beklemeyin . Ek gıdaya ilk geçerken kabızlık olur genelde. O yüZden 3- 4 günde bi bi kuru kayısı yedirin😊
Reyhanasya midekoruyucu 3 gün kuralına uydunuz mu peki bugun ilk kez verdim üst üste verme karın ağrısı yapar diyorlar
midekoruyucu Reyhanasya olanı hemen belli oldu zaten, ağzının kenarı kızarıyor mukuslu kanlı kaka filan oluşuyordu. Ona göre hemen kesiyordum 3 güne gerek kalmıyodu 🙈
Banucetin Reyhanasya kabız olduğu zaman 3 gün üst üste verdim sonra tuvaletini yapınca Bi daha vermedim