Esra_Deva Kızlar merhaba, çok küçük 50m2 bir evim var. Sizce yürüyüş arkadaşı gerekli mi gerçekten? Çok kararsız kaldım alıp almamakta. Kullanan var mı? Memnuniyetiniz nedir, Önerebileceğiniz model varsa onu da paylaşırsanız sevinirim 🌸
Cgdmltr93 Esra_Deva hayır çok gereksiz… Aldığım gibi sattım. Araba tarzı olanlar var hem üzerine biniyor hem sürüyor o şekilde olabilir
Valeria Esra_Deva şu tarz olanlardan çok fazla memnuniyet duydum. https://ty.gl/h27ojz2w1g Fiyatı da çok uygun zaten bebeğiniz yürümeye başlayınca başka birine verirsiniz evde kalabalık olmaz😊
NurCum Erkenden Yüreyebilir Ananesi Oğluma Hediye Almıştı 6 aylıkken 10 aylıktı Düştü Kalktı Sürdü 10.5 ta Yürüdü 11 de daha rahattı. Kullanın Mutlaka Lüzumsuz Değil En Önmli İhtiyaç
Esra_Deva Cgdmltr93 araba tarzı olanlar daha küçük sanırım. Alternatif düşünülebilir haklısınız teşekkür ederim 🌸
Kbla Eviniz küçükse daha kalabalık hale getirmenin mantıgi yok.bi doktorda dinlemiştim en güvenilir yürüme arkadaşı sizsiniz diyordu. Yürümesini desteklemek için elinden destekle yürütmeye çalışmak gibi egzersizler yaparsanız yanı kendi kendine yürümesini beklemek yerine onunla bu konuda destekleyici etkinlikler yaparsanız çabuk yürüme ihtimali yüksek. Zaten hangimizin bebekliğinde yürüme arkadaşı oldu ki 😀 bu son dönemlerde sosyal medyada annelerin her şeyi alma aldırma telaşı yüzünden iyice yetersiz hisseder olduk
Esra_Deva Kbla evet evin küçüklüğü inanılmaz zorluyor bazen. Kendileri el kadar ama eşyaları 😅 Kıyafetlerini ya da kullanmayı bıraktığımız şeyleri hiç tutmuyorum. İllaki ihtiyacı olan birileri oluyor. Ve evet yetersiz ya da eksik kalma duygusu sanırım hepimizde var ama kontrolsüz davranmak istemiyorum. Almak da mesele değil bir şekilde yoktan var ediyoruz gerekirse. Gerçekten ihtiyaç mı sorusunu artık herşeyi almadan önce soruyorum
ftsdmrhn Oğlum baya kullandı yürüme arkadasini, bizde fisher price in zebra modeli vardı ikinci el almıştım ben. Yürüme arkadaşlarının eksi yönü çocuklar henüz denge kuramadiklari için çok hızlı sürüp disebiliyolarmis. Ha arabanın tekerine lastik takmak gibi yavaşlatıcı yöntemler varmış ama ben denemedim. Oğlum tam yaşında yürüdü ama buna yürüme arkadasinin katkısı oldu mu olmadi mi bilmiyorum severek kullandı ama gün boyu da onunla dolaşmadi. Eviniz küçükse almayın bence çünkü onu sürüp ilerledikçe zevk alıyorlar. Küçük evde nereye sürecek ki çocuk onu.