Sahinnnn kızlar benim kızım 3 ay 4 günlük baştan beri sallanarak uyuyor hep ayakta cok alıştı malesef ve hemen dalamıyor da uykuya bu kadar sallamak çok zararlı yavaş sallasam da ama son zamanlarda degıstı sanki . Uykuya direniyor kundak ile uyuyor bas bas ağlıyor kundak yapınca uyumak istemiyor ama saatlerce uykusuzken öyle yapıyor aslında uykusu var dalamıyor . Ben bir kaç gündür hıcbbısı yapamıyorum artık bu yüzden uykusuzuz eşimle ,uyursa sürekli uyanıyor , uyumazsa saatlerce öyle duruyor . Elimden bısı gelmıyor nedne böyle oldu anlamıyorum çok üzgünüm