AyazMerve Naciyeylmz Ben 4 yıldır kullanıyorum . İlk çıktığı zaman almıştık , masasını yaptırmıştık ömürlük olsun diye . Sandalyeleri de pek rahat olmuyor ama yerim kısıtlı olduğu için ve temizliği açısından iyi oluyor 😅
Nursena0606 Naciyeylmz annem kullanıyor evde çocuk olmayınca sorun değil ama çocuklu bir aile için pek kullanışlı değil.