Ebrudincer Arkadaşlar meraba doğum yapalı 2 ay 4 gün oldu fakat doğum yaptığımdan beri kanamam var hala da devam ediyo normal mi bilginiz var mı ? Doktora gitmeli miyim?
ozlem_3458 Ebrudincer canım benim bebeğimde aynı ayda sezeryan dogum yaptım normalde 40-50 gün sürüyor biraz uzun olmuş seninki istersen bir doktora danış belki normaldir ama ben o kadar süre hiç duymadım
Goktugcemre Aynen canm benmkide 35 gun felan surmustu bende sezaryan oldum bi domtora gorun icin rahatlasn en azndan 💓