Ikizlerim 2.5 yasini biraz gectiler ve aralarinda kiskanlik belirginlesmeye basladi yani iki cocuguma da ayniyim/ayniyiz.. bu galiba firratlik bir durum ama nasil asabilirim acaba diye de dusunmuyor degilim cunku birvirlerine artik zarar veriyorlar yuzlerini ciziyorlar cimdikliyorlar birbirlerini itiyorlar filan onerilerini alirim tesekkurler simdiden 🙏