ferlazen kusma çok şükür olmuyor bir rahatsızlığı da yok doktor normal diyor 500 gr geçtiği için ama bana az gibi geliyor ilk aylar 700-800 civarı almıştı mamaya döndükten sonra 500-600 civarı oldu anlamadım mama mı doyurmuyor ya da kilo yapmıyor hala 90 cc içiyor mesela bazen 120 içtiği oluyor ama atak dönemlerinde çok değişik oluyorlar o zamanlarda beslenmek istemiyor sanki bi ara gece beslenmesinde 30 cc içip uyurdu uyandıramazdım şimdi normal ama 4 ay atağı geçsin gitsin istiyorum