Fatmaali
Bende ona anlam veremedim zaten masraf kısmını düşünerek nasıl böyle bir karar aldılar. Polisler jandarma gibi dağda, köyde görev yapmıyor ki. Çok gereksiz bir masraf oluşturacak , hem devlete hem çalışana. Ev taşıması dert, çocuğun okulu dert, eşyası dert, gittiğin yere alışması, karakolun çalışma sistemine alışması hepsi ayrı dert gerçekten.
Jandarmayla polislerin şartlarını eşitlemek içinse bu çok daha saçma. İyi olana göre eşitlemek yerine, iyiyi de kötüye çekiyorlar.
Dağ başında köyde, ev götürülemez yerde çalışıyor olsaydılar belki mantıklı tamam orda bir sirkülasyona ihtiyaç var sürekli aynı kişilerin olması sıkıntılı ama şu an yapılan herkese sıkıntı oluşturacak bir durum gibi. İnşallah bir iyileştirme yapılır da kimse zor durumda kalmaz.