Elifmoms bizimki de öyle ya. Bi dpguya tayin cıktıgında yerle birdi. Tercih dışı gönderildi, bir de simdi öyle. Hiç keyfi yok. Hayallerimizin hepsi Bi anda puufff.. Seçebileceğimiz illeri gösterdi elle tutulur bir yer yok.
Yani kafamıza, düşüncelerimize, yaşantımıza uyan.. Ankarada görev yaptı 5 sene, her pisliğini gördü, çekti.. Şark dönüşü rahat ederiz diye düşünüyorduk hep.
Şimdi dbakırdayız. Dönüşümüz bari güzel istediğimiz bir yer olsun dedik.. Iı ııhh olmuyor maalesef. Hayırlısı diyoruz artık ne diyeyim.