Bacılarım benım oğlan asla açlığa dayanamaz biraz acıksın ortalığı havaya kaldırır ama gece ellemesem 6-7 saat aç uyuyor. Bazen uyuya kalıyorum en son 11 de mama vermişim sabah 6,5 olmuş o zaman uyanıp mızmızlanıyo? Normal mi bu yoksa kan şekeri düşüp bayılıyo mu? Mama verirken biyeli yok ama gözleri fıldır fıldır sanki daha yeni yemiş… Bazen dayanamıyorum uyandırmadan veriyorum yiyip yatıyo geri