Merhaba anneler, dün 4 ay kontrolüne gittik. Bebeğim 66cm.,8340kg çıktı. Doktor obez olur bu şekilde devam ederse 1 yaşında bebek kilosunda dedi, çok, üzüldüm. Mama ve meme birlikte veriyorum ama mama ağırlıkta gidiyoruz. Çok besliyorsun, mamayı azalt dedi. Ben bebeğim ağlayıp acıkmadan vermiyorum dedim, o da her ağlama açlık ağlaması değildir dedi. Bende biliyorum her ağlamasının açlıktan olmadığını ama açlık ağlamasını öğrendik az çok. Aç olunca resmen kendini bize kapatıyor gözlerini açmıyor kızarana kadar ağlıyor mama gelene kadar bu şekilde sonra mama gelince hiçbişey olmamış gibi gözlerini açıp içiyor, sakinliyor. 3 saatte birden önce mama verme dedi ama bebeğim 2-2.5saatte bir acıkıyor. Onu ağlatmadan nasıl bir yol izleyebilirim acaba, başına gelen var mı? Lütfen yorumsuz bırakmayın. Teşekkür şimdiden.