Esrmrtsbr dişinol diye bitkisel bi yağ var karanfil yağı 30-40 dakikada olsa hafifletiyo kesiyo ağrıyı ağrıyan dişe sürüyosun onu ama emzirdigin için yutmaman lazım ben mecbur kalınca sürüyorum benimde bebeğim 7 buçuk aylık 2 senedir hamilelik doğum emzirme derken gidemedim yaptırmaya ama önceki hafta gittim doktora 30 marta randevu verdi kanal tedavi+dolgu yapicam dedi. Çünkü bazen dayanılmaz hale geliyo seni çok iyi anlıyorum canım