Merhabalar hanımlar . Bebeğim 14 aylık ve aylardır kaka yaparken çok zorlanıyor ,hep sert ama kabız olsa küçük parça parça halinde olur ve birkaç gün yapmaz değil mi ? Her gün yapıyor hatta günde bazen birkaç kez yapıyor .Doktora götürdüm troidlerine falan baktı normal dedi .İçim rahat etmiyor yine de normal mi acaba ?