Glsmuz Böyle bir durum yaşayan varmı gerçekten çok şaşkınım midem bulanıyodu test yapıyım dedim silik çizgi çıktı vurulan iğne bebeğe zarar verirmi doktora gidicem zaten yaşayan annelerden bilgi alıyım dedim bebeğim daha 7 aylık 😢
Demetanne Glsmuz ay ben de 3 aylık iğne yaptırdım Nisan 15 inde ikinci sefer yaptırcam böyle bişey olabilir mi ya risk var mı
Demetanne Demetanne Glsmuz iğneyi ne zaman oldunuz ilk iğne mi kusura bakmayın soruyorum ama ben de yaptırdım da ondan ebe beni sürekli tembihlemisti hamile olma ihtimalin yok demi ona göre iğne yapicam diye ama siz iğne olduktan sonra hamile kaldiysaniz sanmıyorum zararı olacağını tabi doktora gitmekte fayda var
bjkbb Glsmuz ben değilde komşum 3 aylık iğneyle hamile kaldı. Bebeği bir yaşındaydı. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Glsmuz Demetanne 6 şubatta olmuştum iğneyi zaten adetliyken iğne vuruluyo o yüzden hamile değildim ama sonradan nasıl oluşabilir iğne sonrası bende her gün lekelenme oluyodu
Yoruldum Glsmuz Size şöyle söyleyim normal şartlarda olmaz ama bazen hamileyken üzerine görme olur , keşke ebe bir beta hcg bakıp size uygulasaydı iğneyi .
Babybloom Glsmuz iğneden sonra Bi 15 gün ikinci bir koruma uygulanmasını öneriyor doktorlar. Belki o riske grmişsinizdir
Demetanne Glsmuz ben de ilk defa yaptırdım ikinciyi Nisan 15 de yaptırcam 40 im çıkınca yaptırdım iğneyi ilişki öncesi 10 gün sonra adet oldum o da 18 gün falan sürmüştü baya düzensiz oldu yani
Glsmuz Demetanne Sizde benim gibi iğneye çok güvenmeyin bari doktora gittiğimde size söylerim yine sonucu
Glsmuz Yoruldum Adet kanamasıyla üstüne görme kanaması aynı değil ama diğeri daha pembemsi kan olur az az olur adet kanaması yoğun kırmızı olur bu arada eminin vurulduğumda hamile değildim
Yoruldum Glsmuz 3 aylık iğne 99 koruyucudur ve yapıldığı 7 gün ek koruma gerektirir. 90. Günde net yapıldığı takdirde . Bunları uyguladınız mı ?
Glsmuz Demetanne Doktora gittim muane etti bin kadında birinde görülür iğneyle hamile kalan dedi test yanlıştır gebelik göremiyorum dedi beta hcg yapıldı negatif çıktı ben derin bir oh çektim 😂
Glsmuz Yoruldum Bu arada araştırdım iğne vurulduğu halde hamile kalanlar olmuş %1 likteki şanslı kişimiyim acaba 😂
Glsmuz Yoruldum Doktora gittim muane etti bin kadında birinde görülür iğneyle hamile kalan dedi test yanlıştır gebelik göremiyorum dedi beta hcg yapıldı negatif çıktı ben derin bir oh çektim 😂
Yoruldum Glsmuz Yaaa 😀 doğru ben de çok şaşırdım hiç görmedim çünkü sağlık personeliyim neyse sizin için en iyisi neyse o olsun
Glsmuz Babybloom Bana söylemediler canım araştırdığım zamanda ilk günden koruma sağlıyor diye okumuştum burda okuyan arkadaşlar dikkate alsın ama yazdığını ☺️