demettt333 ayakta emzirmeyi deneyebilirsin yada hiç olmadı duşta emzirebilirsin duşta emzirmeyi denemedim bana kış aylarında doğduğu için uzun süre kalırsam üşür gibi geldi ama benim oğlum memeyi 2gunlukken reddetmişti ayakta emzirerek asmistim bunu 😊