Bu gece sabaha kdr uyumadık sürekli beşik salladım durduğum an kıpırdanıp ağlamaya başlıyordu aptal gibiyim gözlerim acıyor uykusuzluktan artık diş mi geliyor anlamıyorum. Kızarıklık yok ama elleri hep ağzında. Be olur cargel diş jelimi tetagil mi Osanit mi nurse harveys diş jeli mi hangisi kesin çözüm olur rahatlatır mı bişey söyleyin onu alayım mahvoldum kaç gündür 😔