Balim38 benim bebeğim de 3 ay 18 günlük. Fizyolojik su ile burnunu acımıyor musun? Kaloriferlerden oluyor malum havalar.. Ben her sabah bir iki damla fizyolojik su sıkarım burnuna. Ama aspiratör kullanmam.. Burnu yumısar sonra da temizlerim.. Aspiratör her zaman kullanılmamalı zararlıymıs cok sık kullanılması.. Eger cok doluysa burnu genzi aspiratör kullanmalısın tabi