Oğlum tam 2 buçuk yaşında ve bizlerden görerek namazı, ezanı biliyor. Bazen tekrarlıyor, dualar ediyor. Su içerken oturup besmele ile içmeye alıştırmaya çalışıyorum çoğu zaman yapıyor. Ayakkabı giyerken, yemek yemeden, evden çıkarken vs besmele çekiyorum sürekli duyacağı şekilde. Hapşırınca elhamdulillah diyor, başkası da hapşırsa aynısını söylüyor. Aslına bakarsanız bunlar hep taklit, bu yaşta anca bunlat olabilir diye düşünüyorum. Teşekkür ,ellerine sağlık, Allaha emanet ol gibi kavramları aşılıyoruz. Her daim her durumda olmasa da yarı yarıya durumlarda bu kavramları kullanıyor.