Boğaz enfeksiyonu için dün acile gittim. Bebeğime de bulaştırdım yoksa gitmicektim Ihlamurla idare ediyordum. Panadol diye bir ağrı kesici verdi doktor emziren annelere uygun dedi. Ama sütten geçer diyor prospektüsünde. İçmeli miyim bilemedim. Daha önce kullanan var mı aranızda arkadaşlar