Kızlar anne memesine benziyor diye avent aldım ucu yavaş akımlı denmesine rağmen fışkırıyor ve bebeğimde aşırı gaz yaptı. Dr Browns almayı düşünüyorum, üzüldümde çöpe para gitti resmen avent hayal kırıklığı yaşattı , tecrübeleriniz varsa aktarır misiniz 😥