Momyy1 kıyamam ya Allah şifa versin hepsine inşallah , bende öyle yapıyorum. demin ağlayarak uyandı hemen burnunu açtım rahatladı uyutuyorum kolumda şimdi arada öksürüyor hafif.
Sibelkyrc deniycem Petek olayını umarım işe yarar. Tıkandıkça serum fizyolojik uygulayıp burun aspiratörüyle çekiyorum. Sabaha kadar geçmiş olur mu bu burun tıkanıklığı acaba. Bir de damla ne damlası acaba