gossipannee aynen annem ve esim saolsun onunla sakinleşiyor sen yokken biz napcaz bırak emsin dediler bide ciş bırakma dönemi oldu 19 aylıkken cok üstüne gitmek istemedim o yüzden dogum gününden sonra bıraktırcam artık
Bu arada hangi marka olursa olsun istersen en 1. Marka olsun sonuc olarak plastikten yapılıyor bebegin agzında mikrop var demiyorum agzında ıslak sekilde durunca ister istemez bakteri üretmeye basılıyor demek istedim tbai herkesin kendi tercihi ama ben asla vermeme taraftarıyım ki kücük ogluma hiç vermedim