secoz https://imgyukle.com/i/EKbnbf Kızlar ben almıştım zaten eşiminde haberi yoktu oda almış bugün, kızım daha 3 aylık evde 1takım daha var böyle ve emzik tutmuyor çok fazla, 1 takımını satmak istiyorum.
secoz tugbahy6 100tl eşim 120tlye ebebekten almış fişini kaybetmiş fatura da yok o yüzden iade edemedim ☺️ Hiç Yoktan alan kişi kargoyla denkleştirir