Gknrykp Humana kullanıyorum Alman markası içeriği güzel oğlum çok severek içiyor anne sütü + mama olarak gidiyoruz bebeğim dört aylık
AyazisMom Bende hipp cpmbioticden sma ya gectim bebegim hic sorun yasamadı kabız vs baska bi sorun her bebek farklidir tabiki ama sma da guzel bi marka