dg34 ayy zor bi dırım Allah yardımcınız olsun 🙏🏼
Ben de memeden kestim ama bi sıkıntı yaşamadım pek.. İlk zamanlar sabah akşam doluluğu almak için elle sağım yaptım sonra soğuk tuttum, doluyken soğuk uygulanmaz diye biliyorum 🙄 çok az bir iki sişlik oluştu ama masaj ve sıcak duş alıp ardından sağım yapınca gitti onlar da 👍🏼
Bir de sıkı şeyler giymek gerekiyomuş ben bi tülbentle göğüslerimi sıkı sıkı sardım ki süt kanalları sıkışık kalsın dolmasın..
Bi de ben kademeli azalttığım için aşırı dolmuyodu zaten son zamanlarda.. Birden kestiyseniz normaldir 🤷🏻♀️
Bi ilaç varmış sütü kesen, eğer sıkıntı yaşasaydım alıp kullanacaktım ama gerek kalmadı.
İnşallah sıkıntısız atlatırsınız..