Bebeğim sağlıklı dünyaya geldi . 2 aylıkken sağlık ocağındaki ebemiz bıngıldak kapanmış sanki bir doktor görsün dedi doktora götürdük hayır açık dedi içim rahatladı ama 2. Ay asisi olduğumuz gün çocuk hiç birsey yokken fışkırtarak kustu ama karşı duvara kadar gitti bazı aşılar yapıyor yan etki dediler takmadım 20 gün sonra aynı kusma oldu derken 5 kez bu kusma oldu çocuk doktoru reflü maması verdi yatağı felan aldık ama çocuk birkaç kez aynı şekilde kusunca alerji bölümüne sevk etti . Gittik alerji testi yapıldı hiçbirsey çıkmadı doktor muayene etmek ötesi bu çocuğun bıngıldak kapanmış dedi peki nolucak ne olur dedik daha çok küçük anlamiyosunuz üçgen kafa olur zihinsel bedensel engelli olabilir gibi birseyler soyledi suratımıza lok diye hemen beyin cerrahine gidin ameliyatsa ameliyat ne yapılacağını o söyler dedi ne onları yüzüme söyleyen doktor hanımı ne de o günü asla unutamıyorum tabi biz doktor doktor gezdik takip denildi hep 6. Ayda metopik sutur da kapandı ama yanlar da açıklık var suan ameliyata gerek yok beyin sıkısmaz yanlarda kapanırsa ozaman sıkıntı olur dediler 2 ayda bir kontrole gidiyoruz 12 aylık oldu motor bilissel bütün gelişimleri gayet iyi ama 2 ayda bir sürekli aynı stresi yasamak beni maf etti . 2 yaşına kadar devam edicez . Merak ettiğim 1 yasını geçirdik aranızda bu rahatsızlığı geçirip 1 yaşından sonra ameliyat olan var mi? Sürekli düşünmekten panik atak hastası oldum .