Woman35 frigg almıştım ben doğmadan ona alıştı onunlada devam etti hatırlamıyorum kaç numara aldığımı ama ilk zamanlar kusacak gibi oluyordu yazık cocuguma uzun geliyordu 😀başka bir sürü emzik aldım bi onu tuttu valla diğerlerini sevemedi. şimdi sıkıntı yok 3. Ay gireceğiz.