**merhaba arkadaşlar. Oğlum inek sütü içmiyo bütün çeşitleri denedim ama iki üç yudumda sonra bırakıyor. Günde bir yada iki kez mama veriyordum. Eğer iştahsızsa üç olduğu da oluyordu. Ama bu benim vicdanım yüzünden sanırım yemesi iyiyken bile sabah akşam verdim. Şu son 1 haftadır sadece gece uyumadan önce veriyorum. Bikaç defa meyveli bisküvili mama hazırladım. Yemediği zaman oldu ama manayı her gece içiyor uyumadan. Artık bıraksın istiyorum onun yerine akşam uyumadan ne verebilirim tok tutması için?
BU arada kşam 7 de yemek yiyio. 9 gibi meyve yiyip 11 bucuk gibi mama içip uyuyoruz **