erhaba anneler,
Kızım için aldığımız Stokke marka mini sleepi beşiği satmak istiyorum. Sadece 3 ay kullandı. Onu kusma problemimiz olduğu için beşiğin içerisinde reflü yatağı ile kullandı..tertemiz,herhangi bir yerinde çizik dahi bulunmamaktadır.
Bu markada her bir parça ayrı ayrı satılır.Yani içindeki yatağı,cibinliği,yan koruması vs. Benim beşiğim set halindedir.Şuan ki piyasa değeri ortalama 14-15 bin try civarıdır.Ben 7.500 try’e kadar düştüm.İlgilenenler olursa ulaşabilirsiniz bana. İstanbul Beylikdüzü’nde oturuyorum.
Bu markayı bilen bilir,kalitesi ve görüntüsü tartışılmaz..
Sevgiler