Omurbebek gazdan ötürü sadece kucakta sakinlesiyor dur benim bebeğim de p şekilde çünkü yan yatırmayı deneyebilirsiniz eğer uyursa gazdandir diyebilirim 2 ay 5 gunluk kolik bebe annesi olarak bukadarjni tecrübe edebildim fakat sonuç benim bebeğim de hala kucagimda besigjnde uyuduğu sayılı gündür 😔