Turkceciniz1298 Kızlar merhaba, 5 ay 20 günlük bebeğim. 15 gündür tadımlar yaparak yavaş yavaş ek gıdaya geçiyoruz avakado vermek istiyorum nasıl vermeliyim ? Var mı önerisi olan ?
irva Turkceciniz1298 Avokadoyu tadım olarak sade denedim alerjik durum var mı diye.Ama sonrasında yoğurtla karıştırıp verdim.Sade hiç yemedi sevmedi öyle.😃
duyguasnaz Turkceciniz1298 merhaba ben avakado yu çatalla ezip, armutu cam rendede ezip yoğurdun içersine katıp veriyorum.çokta severek yiyor.
sedaozan Turkceciniz1298 tadı pek hoş olmadığı için muzla ya da labne ile karıştırarak verebilirsiniz ☺️
iremceren Turkceciniz1298 ilk sade sonra muz avokado ve keçiboynuzu unu ekleyip karıştırıp üstüne ceviz rendeledm puding gibi oluyı sarmsak tadımı yaptktan sonra avokado sarımsak kimyon labne peynir karıştırıp vrdim avokadoyu ezip limonlayıp zeytinyağ ekleyip dereotu ile falan birleştirince de seven bebeler var omletine katınca en çok seviyodu benm kızım Bi de krep yapıp içine labne ile sürünce seviyodu
Asya2 Turkceciniz1298 bende genelde yoğurtla veriyorum veya kahvaltıda çatalla ezip labneyle karıştırıp veriyorum severek yiyor
herseySeninleguzel11 Turkceciniz1298 Çatalla ezip sade şekilde verdim bir şeyle karıştırmadım kendi tadını bilsin diye çok şükür avokadoyu çok sevdi kahvalti da da yedi bu sabah. 😄
Turkceciniz1298 herseySeninleguzel11 ben de önce sade vereceğim sonra sevmezse karıştıracağım arkadaşların söylediği gibi . Bakalım umarım benim kızım da sever 🙏🏻🌸
mmek_2014 Çogunlukla muzla karıştırıp veriyorum. Bazen pankek krep falan yapıyorum. Bazen labneyle karıştırıyorum.
ArdicEge Turkceciniz1298 önce ezip 3 gün tattırdım pek sevmemisti, suan yogurtla karıstırıp veriyorum baya seviyor🙏🏻