minikobebegim00 merhaba ben de yeni doğduğunda doktora her gittiğimde normal mi neden ishal diye soruyordum. hatta özellikle onun için gitmişliğim var. ama herkes normal dedi. 6 aylık olacak,daha ek gıdaya geçmedik, halen de yenidoğan gibi suvı yapar sırtına kadar. katı gıdaya geçince katılaşırmış, yani endişelenmeyin annesi🌸