Juulidee Kızlar kusura bakmayın şimdi okuyabildim bugün sağlık ocağında aşı oldu ateş yaptı düşürmeye çalıştık şükür düştü iyi sorduğum soruya cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim ♥️
ArdicEge Rainnnn suda yada buharda haşlayın, sonra ezip üzerine bir kaç damla zeytinyagı dökün🥰 ilk gün 1 tatlı kaşığı ikinci ve üçüncü gün 1 yemek kaşığı tattırın.
ArdicEge Rainnnn evet 4 aylıkmıs daha püre olarak verin. bu arada 5.ayda baslamanızı öneririm ben yinede 4 ay biraz kücük cünkü.. Biz 6 aylık basladık püre halinde değilde catalla ezerek hafif pütürlü veriyordum. 6.ayında biraz pütürlü olarak verirsiniz😊
123_azra Juulidee mama içen bebeklerde 4 ayda baslanıyor benım kızım anne sütü ile mama tuketıyırdu 5 ayda basladık
Bebegimm1 Juulidee bende yogunluk olark mama veriyordum eger bebehinizin gelisimi gayet iyiyse bekleyin derim bize doktor asla 6.aydan once bir sey vermiceksin demisti cnku gelisimi iyiydi 6.ayda bile kabizlik cekmisti 2 daha bekleyin derim
Valeria Juulidee erken değil her bebeğin gelişimi ve ihtiyacı farklıdır, 4 ayda başlamanın bir zararı olmuyor. 4.ayda başlayan bebekler olduğu gibi 10-11.ayda başlayan bebekler de var. Vücut yapısına göre değişiyor, doktorunuzu dinleyin😊
Linosh Juulidee hayır erken değil ek gıdaya başlaması için sıkıntı yok mama ile beslendiği için bağırsak florası sindirim sistemi kaldırır yani merak etmeyin