Busranurnsjsjsjsjsnsndns İnanın agliycam ya gerçekten kurumu duzeni unutun artık neden ya niye yaptılar ki
Emineygt Busranurnsjsjsjsjsnsndns bence birkaç seneye tekrar kaldırılır diye düşünüyorum saçma sistem olmuş
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Emineygt eşimde öyle diyo ama bilmiyorum ben aileme yakın oturuyorum şuan doğuya gidicez diye üzüldüm kendimi geri gelicez yakına hemen biter diye teselli ediyordum ama artık cokkk zor
Emineygt Busranurnsjsjsjsjsnsndns hayırlısı hakkımızda bizde doğuya geldik bu sene bakalım nolcak 4 sene içinde birde acaba yeni gelecek olanlari mi etkileyecek o da var sürelerde