Bebeğim 2 buçuk aylık sanal marketten mama almıştım bu zamana kadar yanlışlık olmadığı için kontrol etmedim şimdi kullanmak için çıkardım 3 numara gelmiş. Evde başkada yok maalesef kullansam bu akşamlık bişey olurmu başına gelen varmı fazla suyla mu yapmalıyım fikir verin lütfen