Busearif benim oğlumun 1yaşında tahlilleri normal çıkmıştı bırakmadım 22 aylık yine tahlil yaptırdım herşeyine tekrar bakış şğkür yine herşeyi iyi çıktı kan damlası kullanma ama d vitamini kullan kışın alacağı yer yok sen yine kullanmaya devam et dedi doktorumuz 22 aya kadar arada unutup vermediğim günler oldu ama yinede hiç bırakmadım halada vermeye devam ediyorum sadece diş olarak düşünme çok şeye faydası var